Zbog čega kancelarija treba uvek da bude uredna i čista
Posao zahteva odvajanje određenog vremenskog perioda svakog dana i maksimalnu posećenost izvršavanju radnih zadataka. Ovo važi za bilo koju profesiju i radno mesto, kao i za rad u kancelarijama. Kao i prostor u kome živimo i kancelarijsko okruženje mora biti u svakom trenutku higijenski čisto i organizovano.
Ne dozvolite da se Vaša kancelarija pretvori u neuredan prostor neprijatan za boravak i rad. Zbog sebe, ali i drugih, veoma je bitno da ona uvek bude čista od poda do plafona.
Profesionalna agencija za čišćenje Vam može pružiti neophodnu pomoć, a pre toga je važno da znate zbog čega urednost Vaše kancelarije ne sme da se zanemari i zapostavi.
MISLITE NA SVOJE ZDRAVLJE I ZDRAVLJE DRUGIH ZAPOSLENIH LICA
Svaka vidljiva površina, ali i pregib, ugao ili udubljenje mesta su za taloženje čestica prljavštine i razmnožavanje štetnih mikroogranizama. Svuda po bilo kojoj kancelariji mogu se pronaći različiti pokretači alergijskih reakcija i infekcija. Najprljavijim delovima svake kancelarije smatraju se tastatura, miš, olovke i šolje za kafu.
Neredovno održavanje higijene uvećava verovatnoću od pojave i prenošenja zaraznih oboljenja, zbog čega zaposleni u kancelariji često odsustvuju s posla zbog bolovanja. Veoma je teško uz glavobolju, iritaciju na koži, kašalj i začepljene sinuse fokusirati se na radne obaveze i upravo zato je važno ukloniti sve uzročnike bolesti i opasne nečistoće.
UTICAJ NA PRODUKTIVNOST
Ko uopšte ima volju i želju da radi na prljavom radnom mestu? Nečistoće i nered u velikoj meri utiču na pad koncentracije i motivacije. Poslovi se ne završavaju do tačno određenog roka, a rezultati su katastrofalni.
Prljava i neorganizovana kancelarija ruši efikasnost i stvara stres kod zaposlenih. Željene dokumente i potrošni materijal je mnogo teže pronaći i sakupiti kada je radni prostor neuredan.
UTICAJ NA BEZBEDNOST
Nečista i neuredna kancelarija stvara rizik od pojave nezgoda na poslu. Zaposleni će se suočavati sa povredama nakon padova koji se itekako mogu sprečiti.
Uklanjanje opasnih fleka i otpada predstavljaju osnovne preventivne mere. Planirano i redovno čišćenje i iznošenje smeća održaće kako mentalno, tako i fizičko zdravlje svih prisutnih.
PRLJAVA KANCELARIJA NE STVARA OZBILJAN I PROFESIONALAN IMIDŽ KOMPANIJE
Čitava reputacija firme može biti ozbiljno narušena ukoliko se higijena u radnom prostoru ne održava redovno. Ukoliko klijent ili poslovni partner uđe u prljavu kancelariju, budite sigurni da će stvoriti vrlo lošu sliku o Vama i prekinuti dosadašnju saradnju.
Čisto kancelarijsko okruženje, sa druge strane, predstavlja ozbiljnost, profesionalan pristup poslu i komforan prostor za organizaciju i planiranje radnih zadataka. Ukoliko je potrošni materijal uredno složen, svaka površina blistavo čista, šolje za kafu oprane i odložene na svoje mesto, a registratori organizovani, svako ko se nađe u Vašoj kancelariji će Vas smatrati osobom koja je odgovorna i od poverenja.
ULAGANJE U SPECIJALIZOVAN SERVIS ŠTEDI VAŠE VREME I NOVAC
Vašim zaposlenima nije neophodna još jedna nepotrebna obaveza, da pored obavljanja obaveznih zadataka svaki dan detaljno čiste, brišu i uređuju kancelarijski prostor u kome rade. Nemojte ih nepotrebno opterećivati, već angažujte stručne osobe koje će o tome misliti i brinuti se o higijeni okruženja.
Delovima enterijera će biti produžen vek trajanja i uvek će izgledati kao novi. Danas, usluge čišćenja više nisu luksuz, već potreba i pristupačna investicija koju svako fizičko i pravno lice može priuštiti bez obzira na budžet.
POBRINITE SE DA VAŠA KANCELARIJA IZGLEDA BESPREKORNO ČISTO
Oslobodite Vašu kancelariju nečistoća koje mogu ugroziti Vaše zdravlje, bezbednost i reputaciju. Sprečite širenje infekcija, smanjite odlaske na bolovanje i poboljšajte rezultate rada. Profesionalni servis je pouzdan i sprovodi mere u skladu sa standardima. Uz pomoć specijalnih sredstava za čišćenje, Vaša kancelarija će blistati.
Formira se plan čišćenja koji se prilagođava okruženju koje je neophodno srediti. On se može sprovoditi svakodnevno, jednom nedeljno, jednom mesečno – kakogod Vi želite.
Vrši se dezinfekcija najrizičnijih mesta. Svaki centimetar kancelarije i ostalih pratećih prostorija će biti osvežen i besprekorno tretiran.
JAVITE SE I UVERITE U ČISTOĆU KOJU PROFESIONALAN SERVIS ZA ČIŠĆENJE MOŽE DA VAM PRUŽI
U svakom trenutku, profesionalni tim je spreman da Vam pruži visokokvalitetne usluge čišćenja i održavanja kancelarija. Prijateljski nastrojena i iskusna ekipa stoji Vam na raspolaganju po potrebi kada je u pitanju redovno sređivanje i detaljna dezinfekcija radnog prostora, kao i dodatnih prostorija kao što su hodnici, sale za sastanke, toaleti i kantine.
Nakon obavljenog procesa čišćenja, vreme provedeno na poslu će ponovo biti produktivno, a radni zadaci će se obavljati sa zadovoljstvom.