Zašto digitalni marketing i čemu služi?

Prijateljski ili čisto poslovni pristup kupcu

0 5,323

Sigurno ste do sada mnogo puta čuli da neko priča o digitalnom marketingu, reklamiranju na internetu, na društvenim mrežama. Zašto digitalni marketing i čemu služi, su sve češća pitanja korisnika?!

 

-Digitalni marketing predstavlja promociju i prodaju proizvoda i servisa koristeći online strategije. Reč je o aktivnostima koje se neprestano razvijaju, prateći navike internet korisnika. To znači da moramo dobro da upoznamo online klijente. Promocija online poslovanja i povezivanje sa pravom publikom jesu osnova onoga što zovemo digitalni marketing. Koristeći sve prednosti interneta, kroz različite promotivne aktivnosti, trudimo se da skrenemo pažnju korisnicima. To činimo kako bismo im objasnili zašto je odlična ideja da svoje vreme provedu na našem sajtu ili koriste naše proizvode, objašnjava Vesna Vukajlović, direktor I osnivač  firme IT LOGISTIC.

Kroz njeno iskustvo I dugogodišnjim bavljenjem ovim interesantnim poslom, čitaocima ćemo predstaviti I bliže objasniti značenje digitalnog marketinga.

Mlada kretivna  agencija IT LOGISTIC  svojim klijentima nudi konkretna rešenja, grafički i web dizajn, koja je svoj tim birala na osnovu istih afiniteta.

Radimo dvanaest godina, sa opravdanim prekidima, ali sa istim entuzijazmom da pružimo najbolju uslugu, u skladu sa potrebama klijenta, tržišta i same vrednosti digitalnog marketinga, koje su se manjale iz godine u godinu. A uspeh se beleži kroz zadovoljne korisnike, započinje priču Vesna Vukajlović.

Kako ističe Vesna, najvažnije u poslovanju je bio pristup klijentu i namera da se korisnik edukuje i usvoji znanja na temu prednosti digitalnog marketinga, za uvećanjem profita, u odnosu na vreme, kada je preporuka od „usta do usta“, bila dovoljna za uspešno poslovanje.

-Kao vlasnik agencije IT LOGISTIC, i neko ko voli svoj posao, za mene je bio izazov da podstičem inovativnosti, kroz komunkaciju i nove modele poslovanja, orjentisane ka konstantnim promenama. Spremno sam čekala da potreba za oglašavanjem i prezentovanjem „sazri“ kod klijenta. Nekada je bilo nemoguće dopreti , jer su ih stara, uvrežena mišljenja dosledno pratila. Poenta cele priče i demistifikacija digitalnog marketinga imala je saznajnu konotaciju. Ubedjivanje klijenta da je nešto dobro za njega , rađa samo odbojnost.  Uverenje koje klijent stiče je da će za njega nešto biti dobro, moguće je samo kroz komunikaciju. I tu se stvara prijateljski odnos, stiče poverenje i klijent počinje da sluša. Kad čuje i zna, odlučuje bez sugestije i uglavnom se tad i novac nađe, objašnjava Vesna Vukajlović.

 

Na primeru kupovine proizvoda o kom znamo sve, pa kada klijent kupuje traktor, on ga vidi, on nije imagaran, sve o njemu zna i na osnovu znanja o njemu ulaže novac. Očekuje povrat uloženih sredstava, kroz profit, koji će mu traktor doneti i prodaja traktora prodavcu, neće biti problem. Prodaja usluga digitalnog marketinga kod nas I u regionu, posmatra se kao trošak, (danas sve manje) ne kao investiranje i zato do nje i ne dolazi, jer bi takva kupovina bila čisto bacanje novca. Ne vide se jasno benefiti te imaginarne usluge,ne zna se kad oni počinju da se vide, bilo da se radi o izradi web sajta, kao prezentaciji firme i proizvoda na internetu, ili o kampanjama na društvenim mrežama.

-Nerazumevanje i manjak informacija dovodi do unapred stvorenog osećanja prevere ili uzaludno potrošenog novca. Kod takvih neostavrenih, a već postojećih tehnologija za poboljšanje poslovnih procesa, tj digitalizaciju, možemo reći da se stvara frustracija kod klijenta. Zato je informacija u skladu sa potrebama klijenta, edukacija o tome kako bi sve to izgledalo na digitali i novi pristup klijentima, da lakše razumeju ponašanja svojih kupaca, u odnosu na tradicionalni vid poslovanja i tracionalni marketing, jako važna, ističe Vesna Vukajlović.

Kako objašnjava naša sagovornica uverenje koje klijent stiče je da će za njega nešto biti dobro, moguće je samo kroz komunikaciju. I tu se stvara prijateljski odnos, stiče poverenje i klijent počinje da sluša. Kad čuje i zna, odlučuje bez sugestije i uglavnomčse tad i novac nadje. Važno je stvoriti potrebu i  imati informaciju. IT LOGISTIC agencija, neguje takav odnos i na sva pitanja transparentno i bez tajni, odgovara svojim potencijalnim i stalnim kupcima.

-Čuli ste izreku “Ako voliš to što radiš, nećeš raditi ni dan u životu”. I tako se ja bavim najviše psihologijom, edukacijom, socijologijom. Na kraju tek dizajnom. I sve to volim da radim. Tako nastaju najlepše, kreativne prezentacije, u skladu sa željama i potrebama klijenata, i prezentuju se onima koji treba da ih vide, a u cilju zadovoljenja i mojih i njihovih potreba. Novac kao krajnji cilj, dolazi i meni mojim uvaženim klijentima. Tako nastaju najlepše, kreativne prezentacije, u skladu sa željama i potrebama klijenata, i prezentuju se onima koji treba da ih vide, a u cilju zadovoljenja i mojih i njihovih potreba. Novac kao krajnji cilj, dolazi i meni mojim uvaženim klijentima, zaključuje osnivač I direktor firme  IT LOGISTIC, Vesna Vukajlović.

 

 



Komentari

komentara

Vaša email adresa neće biti objavljena.