VANREDNE MERE “INFOSTANA” Penzioneri plaćaju naknadno, nema prinudne naplate, ostaju popusti, ZATVORENI ŠALTERI

Foto: Zorana Jevtić
0 54,617

Na osnovu Odluke o uvođenju vanrednog stanja na teritoriji Republike Srbije zbog epidemije virusom COVID-19, JKP „Infostan tehnologije” je donelo niz mera kako bi svi bili zaštićeni od ekonomskih posledica epidemije.

1. „Infostan” je omogućio penzionerima da svoje račune za februar, mart i april 2020. godine plate naknadno, po završetku vanrednog stanja, i to bez obračunavanja kamate.

2. Tokom trajanja vanrednog stanja neće se pokretati novi postupci prinudne naplate, pri čemu će se zastati sa sprovođenjem postupaka izvršenja u periodu od 90 dana.

3. Svim redovim platišama će tokom trajanja vanrednog stanja biti omogućeno korišćenje popusta od pet, šest i sedam odsto i subvencija u iznosu od 10 do 30 procenata, te niko od navedenih grupa korisnika u ovom periodu neće izgubiti pravo na popuste i subvencije pri plaćanju računa, bez obzira na kašnjenje. U navedenom periodu neće se obračunavati kamate na kašnjenje.

4. Preduzeće će izaći u susret korisnicma i produžiti akciju reprograma duga po okončanju vanrednog stanja, najmanje za dodatnih 90 dana, kako bi svi zainteresovani mogli da reprogramiraju dug po veoma povoljnim uslovima.

5. Dodatna mera je obustava rada sa korisnicima na šalterima preduzeća, te je preporuka da se korisnici za pitanja, prigovore, reklamacije i sugestije obraćaju telefonskim putem i putem imejla. Korisnicima su na raspolaganju Besplatni pozivni centar 0800-011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, telefonski broj 011/3954-420 za pozive iz mobilnih mreža, kao i telefoni ekspozitura preduzeća. Pitanja se mogu uputiti i putem elektronske pošte na imejl-adrese: infostan@infostan.rs, prinudnanaplata@infostan.rs, upitstanja@infostan.rs.



Komentari

komentara

Foto Zorana Jevtić
Izvor/Autor Blic.rs

Ostavite odgovor

Your email address will not be published.