Đilasovske televizije emitovale SPOTOVE ZA BOJKOT IZBORA kao EKONOMSKI PROGRAM i platili ih MNOGO MANJE NEGO OSTALI! (Video)

0 65,761

Glavni i odgovorni urednik Informera Dragan J. Vučićević govoreći o spotovima sa pozivom na bojkot izbora, koji su u toku predizborne kampanje 408 puta emitovani na kanalima N1 i Nova S, podsetio je da je njihov slogan glasio “Jedini način da ne glasaš za Vučića je da ne glasaš” i da je to kako on ističe čista politika

 

Kako je CINS otkrio pomenutim televizijama nije platila nijedna opoziciona stranka već JSP produkcija u vlasništvu novinarke Jovane Polić, inače najbliže saradnice Slaviše Lekića jednog od autora sramnog dokumentarnog filma Vladalac.

 

Na televiziji N1 kažu da taj spot nije politika već čist ekonomski program i da su ih oni tako deklarisali i naplatili. U predizbornoj kampanji političke stranke imaju određeno vreme za predstavljanje svog programa. Na javnom servisu i na svim drugim televizijama – istakao je Vučićević za Pink.

Naglašava da se predizborni spotovi naplaćuju 100 odsto više od ekonomsko propagandnog programa.

– U ovoj kampanji Šolakovska Đilasovska televizija N1 je pre nego što je počela kampanja izašla sa cenovnikom i rekla koliko kod njih koštaju reklame, izašli su i sa iznajmljenim terminima i sa svojim cenama. SNS je tada tražila od N1 da emituje iznajmljene termine i oni su sa N1 rekli da to može i poslali su cenovnik – ispričao je Vučićević, pa dodao da su onda promenili priču i rekli da ne može određen termin, već neki drugi.

– Naprednjaci su pristali na taj drugi termin, ali su oni onda rekli da uopšte ne može jer se to ne uklapa u njihovu uređivačku politiku – rekao je glavni i odgovorni urednik dnevnog lista “Informer“.

printscreen RTV Pink

Naglašava da, nisu dozvoljavali čak ni 15, 20 minuta da neko kaže nešto drugačije od njihove “hejterske i mrzilačke politike” koja se sva svodi, kako dodaje na “mrzi Vučića, ubij Vučića”…

– CINS je sada otkrio strašan skandal, a to je da su TV Nova i N1 emitovali bojkotaške predizborne spotove, kao ekonomsko propagadni program i na to su dali 80 odsto popusta, tako da su spotovi, koje je emitovala Đilasovska koalicija 10 puta manje plaćeni od drugih predizbornih spotova – istakao je Vučićević.



VIDEO DANA

Komentari

komentara

Foto printscreen RTV Pink
Izvor/Autor Informer.rs
Ostavite odgovor

Your email address will not be published.